Watersnood in de Valckenborgh: Hoe goed advies het verschil maakte voor Hostellerie Valckenborgh

Watersnood in de Valckenborgh: Hoe goed advies het verschil maakte voor Hostellerie Valckenborgh

Op donderdag 15 juli 2021 werd Nederland opgeschrikt door de eerste grote klimaatramp: de watersnood in Limburg en Brabant. In Watersnood in de Valckenborgh, een uitgave van Adfiz, schetsen diverse ooggetuigen een beeld van de omvang en de impact die de overstroming en de nasleep daarvan had voor Hostellerie Valckenborgh in Valkenburg. En blikken terug op hoe advies van de financieel adviseur, de steun van de verzekeraar en de hulp van vele anderen het mogelijk maakte om amper drie weken na de overstroming de deuren van het hotel weer te openen. Het eerste exemplaar van Watersnood in de Valckenborgh is vanmiddag tijdens de 10e Klimaatwerkconferentie van het Verbond door Enno uitgereikt aan Verbondsdirecteur Geeke Feiter-Van Heuvelen.

In het boek vertellen de eigenaren van Hostellerie Valckenborgh hoe zij dankzij de inzet van hun adviseur Ron Heuts van Zekerheuts, de medewerking van verzekeraar De Goudse en de hulp van vele andere partijen de materiële en financiële gevolgen van de overstroming weer snel te boven kwamen. Het ooggetuigenverslag toont aan hoe belangrijk het is om een adviseur te hebben die zijn klant en de situatie kent. Watersnood in de Valckenborgh is nu al digitaal te lezen. De gedrukte versie van het boek verschijnt over enkele weken. Wil je een exemplaar ontvangen, meld dit dan alvast via info@adfiz.nl

>> naar Watersnood in de Valckenborgh