Resultaten onderzoek actief klantbeheer gepresenteerd tijdens online bijeenkomst
In januari en februari is een brancheonderzoek uitgevoerd naar actief klantbeheer onder hypotheekadviseurs. Dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van de Stichting Actief Klantbeheer en was een vervolg op een onderzoek dat eind 2021, begin 2022 heeft plaatsgevonden.
Aan dit nieuwe onderzoek hebben ruim 460 adviseurs deelgenomen, tegen bijna 340 bij het eerste onderzoek. De deelnemers zijn via verschillende kanalen benaderd om mee te doen aan het onderzoek. Naast Adfiz hebben ondermeer Obvion, ABN AMRO, NNEK, VVP en softwareleverancier Accelerate aandacht aan het onderzoek besteed.
De resultaten van het onderzoek worden gepresenteerd tijdens een online bijeenkomst die door de Stichting Erkend Hypotheekadvies (SEH) wordt georganiseerd op donderdag 13 april 2023. Deze aflevering van de SEH College gaat volledig over actief klantbeheer. Naast de resultaten van het onderzoek wordt ook ingegaan op andere aspecten van actief klantbeheer, ondermeer op de vraag hoe je van actief klantbeheer een duurzaam businessmodel maakt.
De online aflevering van SEH College Tour is gratis bij te wonen. De sessie begint om 11 uur en zal rond 12.30 uur afgerond zijn. Aanmelden kan via https://events.webinars.nu/SEH/seh-collegetour-actief-klantenbeheer