Nominaties Adfiz Prestatie Onderzoek bekend
Donderdag 10 januari 2019 worden de winnaars bekend gemaakt van het doorlopende Prestatie Onderzoek (uitgevoerd door onderzoeksbureau CYS). Welke aanbieders hiervoor genomineerd zijn, is inmiddels ook bekend. Per categorie zijn drie verzekeraars genomineerd voor de prijzen.
De prijzen van het Prestatie Onderzoek worden bekend gemaakt tijdens onze Nieuwjaarsbijeenkomst op 10 januari in Spant! te Bussum. Heb je je nog niet aangemeld voor dit evenement waar we het verzekeringsjaar 2019 inluiden? Doe dat dan alsnog via ons extranet.
De nominaties zijn (in alfabetische volgorde):
Beste Partner |
Beste Partner |
Beste Partner |
De Vereende |
DELA |
Klaverblad |
Zakelijk Schade |
Zakelijk Inkomen |
Zakelijk Pensioen |
a.s.r. |
Aegon |
Allianz |
Particulier Schade |
Particulier Leven |
Particulier Hypotheek |
De Goudse |
Dazure |
Aegon |
Particulier Zorg |
|
|
CZ
|
|
|
Vernieuwde opzet Adfiz Prestatie Onderzoek
Al vele jaren maakt het Adfiz Prestatie Onderzoek transparant hoe adviseurs de kwaliteit van aanbieders waarderen. Voor klanten een belangrijk criterium naast prijs en voorwaarden. Het Adfiz Prestatie Onderzoek geeft doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Dit doorlopende inzicht leidt tot een betrouwbaarder beeld. De reviews en ratings zijn ook opgenomen in de productvergelijkers van MoneyView.
Sinds dit jaar werken we samen met een nieuw onderzoeksbureau, CYS, en hebben we de opzet van het onderzoek aangepast om zo nog scherper inzicht te krijgen hoe adviseurs de kwaliteit waarderen. En op deze manier concretere handvatten te bieden om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren.
- De scope van het onderzoek is uitgebreid met de categorieën hypotheken en zorg.
- De categorieën Particulier Banksparen, Lijfrente en Overlijdensrisico zijn samengevoegd tot de categorie Particulier Leven.
- Actuele onderwerpen worden nadrukkelijk meegenomen in het onderzoek. Hiervoor reiken wij nu de themaprijzen ‘Beste Partner’ uit. Dit jaar zijn dat de thema’s: Verzekerbaarheid, Efficiency, Afhandelen claims.