Adfiz Jaarverslag 2016 nu ook digitaal beschikbaar

geplaatst op 11-4-2017

Als lid wil je weten welke meerwaarde je vereniging heeft. Naast de dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse berichten waarin we je informeren over verenigingszaken kan een jaarverslag dan ook niet ontbreken. Het jaarverslag 2016 heb je vorige maand ontvangen. Het jaarverslag is nu ook digitaal te bekijken.

Bekijk hier het digitale jaarverslag >

2016 was een jaar van samenwerken, vernieuwen en waarmaken. Investeren in de samenwerking met politiek en toezichthouders en verbeteren van de relatie met aanbieders. Vernieuwen van de verenigingsstructuur en samenbrengen van leden en potentiële leden. En waarmaken van de doelen in het Meerjarenplan 2015-2020. Dit alles binnen de drie belangrijkste pijlers van Adfiz die je inmiddels overal ziet terugkomen: belangenbehartiging, kennis en kwaliteit. Zowel bestaande als toekomstige leden ervaren zo meer waarde met Adfiz.

In het jaarverslag blikken we nog eenmaal terug, zodat je weet wat Adfiz allemaal voor je doet. Houd de ledenberichten of weekoverzichten in de gaten om niets te hoeven missen.

Categorien: Vereniging