Generatie Y als klant en collega - Expertsessie Particulier Platform 11 april

Evenementen
geplaatst op 20-3-2018  

Er wordt veel gezegd en geschreven over de jongste werkzame generatie Y, geboren tussen 1985 en 2000. In de eerste ronde biedt Aegon een expertsessie over deze dynamische doelgroep. Hoe bereik je deze jonge managers en hoe kan je ze als klant aan je binden? De tweede expertsessieronde is speciaal voor Adfiz Jong Managent (iedereen tot 40 jaar). Hoe ga je om met andere generaties? En hoe kun je de krachten van andere generaties benutten om beter samen te werken?  

Ronde 1:  Generatie Y, hoe bind je de klant van vandaag?  

We kunnen er niet omheen. Generatie Y, geboren tussen 1985 en 2000, zullen steeds vaker jouw klant zijn en worden. In 2020 is zelfs 50% van de beroepsbevolking uit deze generatie.  Deze 'millenials' zijn bezig met een eerste huis kopen, denkt na over kinderen krijgen en moeten nog veel financieel regelen. Tegelijkertijd is het de manager van de toekomst en zullen ook zakelijk meer te zeggen hebben. Tijdens deze expertsessie staan we stil bij deze dynamische doelgroep en hoe je deze het beste voor je kan winnen. Deze expertsessie wordt aangeboden door Aegon. 

Ronde 2: Omgaan met andere generaties

LET OP: Deze tweede ronde is speciaal voor Adfiz Jong Management (iedereen tot 40 jaar).  
Dagelijks krijg je te maken met mensen uit verschillende organisaties. Als klant, maar ook op de werkvloer is de kans groot dat je met andere generaties te maken hebt. Iedere generatie heeft zijn eigen kenmerken. Tijdens deze ronde ontdek je hoe de krachten van verschillende generaties benut kunnen worden en hoe je dus beter kunt samenwerken. Met collega's, aanbieders én met je klanten. Deze expertsessie wordt aangeboden door Aegon.  

***  

Het Adfiz Particulier Platform is dé bijeenkomst voor leden die actief zijn in de particuliere markt. Aanmelden en meer informatie >  In de week voor het Particulier Platform ontvang je een aanmeldlink voor de expertsessies.