Dazure, Nationale-Nederlanden en Summa Adviesgroep genomineerd in categorie Klantbelang van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2024
55 initiatieven werden aangemeld voor het Adfiz Prestatie Onderzoek 2024. De afgelopen weken zijn de jury’s bijeengekomen om de genomineerden vast te stellen. Voor het thema Klantbelang heeft de jury onder leiding van voorzitter Arjan Vliegenthart de volgende initiatieven genomineerd (in alfabetische volgorde):
Nominatie 1: Dazure met GoedIdee VoogdijVerzekerd
Met GoedIdee VoogdijVerzekerd beoogt Dazure de eerste écht complete oplossing te bieden om kinderen én de voogd/overblijvende ouder na een overlijden financieel te verzorgen en de nalatenschap praktisch te regelen. Sociale voorzieningen in Nederland zijn niet toereikend of aanwezig om kinderen op dezelfde manier te laten blijven leven, studeren en ontwikkelen bij overlijden van een van de beide ouders of beiden. De VoogdijVerzekerd stelt in deze situatie het belang van het kind centraal.
Nominatie 2: Nationale-Nederlanden met SUAG-koppeling
Arbeidsongeschikte werknemers met een WIA-uitkering bij Nationale Nederlanden waren tot voor kort zelf verantwoordelijk om hun gegevens over hun arbeidsongeschiktheid aan de verzekeraar door te geven. Zieke werknemers hoeven deze informatie nu zelf niet meer door te geven, omdat er een optimaliseringsslag is gemaakt via een SUAG-koppeling met het UWV. Nationale-Nederlanden kan hierdoor de klanten beter en sneller van dienst zijn, zodat zij zich kunnen richten op een goed herstel en zij hierin beter ondersteund worden.
Nominatie 3: Summa Adviesgroep met Europa hartzeker
Veel levensreddende AED’s zijn in een binnenruimte geplaatst in verband met het risico voor vernieling door vandalisme, met als gevolg dat deze na sluitingstijd niet beschikbaar zijn. Summa Adviesgroep maakt het mogelijk dat AED’s in de openbare ruimte gemakkelijk verzekerbaar zijn. Bij vernieling of diefstal vindt er herstel in natura plaats. De verzekeringsoplossing zal leiden tot meer beschikbare AED’s. De oplossing is beschikbaar voor nieuwe en bestaande apparaten (binnens- en buitenshuis). Met dit initiatief wil Summa Verzekering een aanzienlijk verschil maken en talloze levens redden.
De komende dagen worden de genomineerden voor de andere themaprijzen bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaars per categorie worden op 11 januari 2024 bekend gemaakt tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst. Wil je daar ook bij zijn, klik dan hier.