Via onderstaande buttons kunnen partijen die onderdeel zijn van de keten van dienstverlening hun verbeterinitiatief of-project indienen via het aanmeldformulier en kunnen adviseurs initiatieven en projecten tippen via het daarvoor bedoelde tipformulier.
Aanmelden of tippen
Met het Adfiz Prestatie Onderzoek beoordelen en belonen we verbeterinitiatieven- en projecten die de kwaliteit van de sector helpen verbeteren. De beste projecten en initiatieven krijgen het podium als te volgen voorbeeld. Iedere categorie kent een eigen vakjury welke de initiatieven gaat beoordelen. De prijsuitreiking vindt plaats tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst.
Vier categorieën
Het Adfiz Prestatie Onderzoek richt zich op vier categorieën. Iedere categorie kent een eigen vakjury, onder leiding van een onafhankelijke juryvoorzitter. De vakjury zal binnen zijn categorie ingediende verbeterinitiatieven en -projecten beoordelen.
De categorieën zijn:
- Verzekerbaarheid (focus zakelijke markt) - Ledenbericht voorbeelden Verzekerbaarheid
- Ketenefficiency en digitale ondersteuning - Ledenbericht Ketenefficiency breidt uit
- Klantbelang (focus particuliere markt) - Ledenbericht voorbeelden Klantbelang
- Duurzame ontwikkeling - Ledenbericht voorbeelden Duurzame ontwikkeling
Winnaars 2025
Categorie Klantbelang
Winnaar: Scildon met Stoppen met roken is kiezen voor het leven
Categorie Duurzame ontwikkeling
Winnaar: Nationale-Nederlanden met Schademeldportal zakelijke schades
Categorie Verzekerbaarheid
Winnaar: TAF met een AOV met toekomstbestendige dekking tot AOW-leeftijd
Categorie Ketenefficiency
Winnaar: Nationale-Nederlanden met Aplaza koppelingen
Vragen?
Neem bij vragen contact op via info@adfiz.nl of via 033 – 46 43 464.