Via onderstaande buttons kunnen aanbieders hun verbeterinitiatief of-project indienen via het aanmeldformulier en kunnen niet-aanbieders initiatieven en projecten tippen via het daarvoor bedoelde tipformulier.
Aanmelden of tippen
Met het Adfiz Prestatie Onderzoek beoordelen en belonen we verbeterinitiatieven- en projecten die de kwaliteit van de sector helpen verbeteren. De beste projecten en initiatieven krijgen het podium als te volgen voorbeeld. Iedere categorie kent een eigen vakjury welke de initiatieven gaat beoordelen. De prijsuitreiking vindt plaats tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst.
Vier categorieën
Het Adfiz Prestatie Onderzoek richt zich op vier categorieën. Iedere categorie kent een eigen vakjury, onder leiding van een onafhankelijke juryvoorzitter. De vakjury zal binnen zijn categorie ingediende verbeterinitiatieven en -projecten beoordelen.
De categorieën zijn:
- Verzekerbaarheid (focus zakelijke markt) - Ledenbericht voorbeelden Verzekerbaarheid
- Ketenefficiency - Ledenbericht Ketenefficiency
- Klantbelang (focus particuliere markt) - Ledenbericht voorbeelden Klantbelang
- Duurzame ontwikkeling - Ledenbericht voorbeelden Duurzame ontwikkeling
Winnaars 2025
Categorie Klantbelang - juryvoorzitter Arjan Vliegenthart
Winnaar: Scildon met Stoppen met roken is kiezen voor het leven
Categorie Duurzame ontwikkeling – juryvoorzitter Jeanet van Antwerpen
Winnaar: Nationale-Nederlanden met Schademeldportal zakelijke schades
Categorie Verzekerbaarheid - juryvoorzitter Jurjen Burghgraef
Winnaar: TAF met een AOV met toekomstbestendige dekking tot AOW-leeftijd
Categorie Ketenefficiency - juryvoorzitter Wim Henk Steenpoorte
Winnaar: Nationale-Nederlanden met Aplaza koppelingen
Vragen?
Neem bij vragen contact op via info@adfiz.nl of via 033 – 46 43 464.