Winnaars Adfiz Prestatie Onderzoek bekend

geplaatst op 12-1-2017

Donderdag 12 januari zijn tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst voor het eerst de prijzen uitgereikt van het vernieuwde doorlopende Adfiz Prestatie Onderzoek, uitgevoerd door Tevreden.nl. De winnaars van dit jaar zijn Legal & General (2x), Nh1816, Regiobank, TAF, Movir en De Goudse. Het onderzoek richtte zich op de categoriën Zakelijk Schade, Zakelijk Inkomen, Zakelijk Pensioen, Particulier Schade en Particulier Leven (bestaande uit Lijfrente, Banksparen en ORV).

De winnaars per categorie zijn:

Zakelijk Pensioen

1. Nh1816
2. de Vereende

Adfiz Prestatie Onderzoek

Het Adfiz Prestatie Onderzoek maakt transparant welke kwaliteit aanbieders leveren. Voor klanten een belangrijk criterium naast prijs en voorwaarden. De vernieuwde opzet van het Adfiz Prestatie Onderzoek  geeft doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Dit doorlopende inzicht leidt tot een betrouwbaarder beeld. De reviews en ratings worden ook opgenomen in de productvergelijkers van MoneyView.