AnsvarIdéa, a.s.r. en TVM genomineerd in categorie Duurzame Ontwikkeling van het Adfiz Prestatie Onderzoek

AnsvarIdéa, a.s.r. en TVM genomineerd in categorie Duurzame Ontwikkeling van het Adfiz Prestatie Onderzoek

45 initiatieven werden aangemeld voor het vernieuwde Adfiz Prestatie Onderzoek. De afgelopen weken zijn de jury’s bijeengekomen om de genomineerden vast te stellen. Voor het thema duurzame ontwikkeling heeft de jury onder leiding van voorzitter Dick-Jan Abbringh de volgende initiatieven genomineerd (in alfabetische volgorde):

Nominatie 1: AnsvarIdéa met Ansvar Bewust

De Ansvar Bewust-lijn bestaat uit een viertal verzekeringsproducten die aansluiten bij een duurzame levensstijl. Het gaat daarbij om verzekeringsproducten die niet alleen de focus leggen op financiële compensatie bij schade, maar ook op het aanbieden van maatschappelijke en economische services. Daarnaast is er aandacht voor het meeverzekeren van duurzame installaties en duurzaam (deel)gedrag en voor duurzaam schadeherstel. Zo beoogt AnsvarIdéa bij te dragen aan het realiseren van een betrokken en circulaire economie.

Nominatie 2: a.s.r. met Platform duurzaam wonen

Via het Platform duurzaam wonen biedt a.s.r. klanten inzicht in verduurzamingsopties en de mogelijkheden om dit te financieren en verzekeren. Samen met financial influencer PorteRenee.nl en Milieu Centraal worden blogs, interviews, vlogs, podcasts etc. gemaakt om bezoekers inzicht te bieden in de opties die ze hebben om te verduurzamen. En ze daarbij te laten zien dat verduurzamen niet ingewikkeld hoeft te zijn en je met elk budget kunt verduurzamen. Zo wil a.s.r. van verduurzaming en financiële producten een high interest product maken.

Nominatie 3: TVM Verzekeringen met Zero emissie verzekering

Met de Zero emissie verzekering wil TVM elektrisch en waterstof aangedreven voertuigen voor transport en logistiek verzekerbaar houden. De verzekering biedt een aantal extra dekkingen om de extra risico's van deze voertuigen beter te ondervangen. Zo helpt de verzekeraar transportondernemers bij de transitie naar zero emissie vervoer, zodat ze in 2030 aan alle eisen verplichtingen voldoen.

Volgende week worden de genomineerden voor de andere themaprijzen bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaars per categorie worden op 12 januari bekend gemaakt tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst. Wil je daar ook bij zijn, klik dan hier.