Adfiz prikkelt consumenten tijdens Pensioen3Daagse

Persberichten
geplaatst op 30-10-2015  

Tijdens de Pensioen3Daagse (3, 4 en 5 november) staat het vergroten van het pensioenbewustzijn centraal. Adfiz haakt hierop in met een Facebook pensioenquiz die consumenten uitdaagt om hun pensioenkennis te testen. De vragen in de quiz maken duidelijk dat het belangrijk is tijdig stil te staan bij hoe goed het pensioen is geregeld. Op deze manier dragen we namens de branche bij aan het pensioenbewustzijn in Nederland.

Vorig jaar bereikte Adfiz met de Facebook-campagne tijdens de Pensioen3Daagse meer dan 150.000 mensen. Van de deelnemers was 2/3 betrokken bij de vervolginformatie over pensioen. Het site-bezoek op de pensioenpagina’s steeg tijdens de actieperiode meer dan 60%. De uitdaging is nu om de aandacht van mensen voor pensioen om te zetten in actie. Belangrijk, want twee derde van de deelnemers gaf aan zijn pensioen matig of slecht geregeld te hebben.

Adfiz heeft voor de komende Pensioen3Daagse de quiz geüpdatet. Deelnemers krijgen na de quiz objectieve financiële voorlichting op de website en per e-mail, zoals een pensioencheck en tips hoe je je pensioen kunt verbeteren. Ook kan hij direct een vraag stellen over zijn pensioen. Bezoekers krijgen zo perspectief om daadwerkelijk in actie te komen.

Link naar de quiz: http://a.pgtb.me/m12V4s/jwBhl