Adfiz en ANVA helpen financieel advieskantoren met advies op afstand

Persberichten
geplaatst op 17-3-2020  

Communicatieplatform Safebay twee maanden lang gratis

De impact van het COVID-19 virus op de dienstverlening in Nederland is enorm. Nu een steeds groter gedeelte van de Nederlanders zoveel mogelijk thuisblijft, wordt het steeds lastiger om de normale werkzaamheden voort te zetten. Zeker in de financiële branche, waar persoonlijk contact met klanten een belangrijk onderdeel is van het adviesproces. De actualiteit vraagt om meer communicatie op afstand zoals chatten en digitaal videoconsult. Omdat niet iedere adviseur beschikt over deze faciliteiten stelt ANVA, in samenwerking met Adfiz, het communicatieplatform Safebay twee maanden lang gratis beschikbaar. LEt op! Je hoeft geen ANVA-gebruiker te zijn om met Safebay te werken.

Gebruikers van Safebay kunnen via de applicatie op hun mobiele telefoon of computer makkelijk en veilig met elkaar communiceren. Naast chatten en het uitwisselen van grote bestanden, zijn er ook verschillende mogelijkheden om op afstand te adviseren. Denk hierbij aan videoconsulting en het delen van je beeldscherm. Door Safebay de komende twee maanden gratis beschikbaar te stellen willen Adfiz en ANVA graag bijdragen aan de enorme uitdagingen waar adviseurs in deze periode mee te maken hebben.

Het gebruik van Safebay is tijdens deze twee maanden volledig vrijblijvend. Op dit moment neemt ANVA verschillende maatregelen om de toename van het aantal gebruikers aan te kunnen, hiervoor monitoren we continu het gebruik en vergroten de servercapaciteit wanneer dit nodig is.

Geïnteresseerden kunnen zich eenvoudig registreren op de website van Safebay waarna ze Safebay kunnen downloaden voor hun mobiele telefoon of desktop computer. Voor consumenten is het gebruik van Safebay altijd gratis.

 

Categorien: coronavirus Innovatie