Uitnodiging voor lustrumcongres Kifid: Een klacht is een kans, het begin van een oplossing

Evenementen
geplaatst op 11-5-2017  

Kifid bestaat 10 jaar. In dat kader organiseren zij op donderdag 1 juni 2017 een lustrumcongres in Den Haag. Ze nodigen Adfiz-leden van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Onderwerp van de dag is: Een klacht is een kans, het begin van een oplossing. Een middag waarin kennis ervaring gedeeld worden over vragen zoals: Hoe wordt een klagende consument een enthousiaste, tevreden klant? Hoe kun je klachten effectief oplossen, of - nog beter - voorkomen?

Programma

  • Dagvoorzitter Jeroen Smit, bekend van bestsellers zoals “De Prooi” en “Het Drama Ahold”, neemt de deelnemers mee door inspirerende presentaties en workshops.
  • Eveline Ruinaard, de nieuwe voorzitter van de Geschillencommissie, vertelt over haar ambitie om Kifid dichterbij de consument en de dagelijkse praktijk van de financiële dienstverlener te brengen.
  • Feike Cats van Houdenvanklanten.nl staat met Klanthousiasme voor een verfrissende kijk op klantgerichtheid. Met ‘Consumenten kun je lezen. Een andere kijk op klachten.’ weet hij te prikkelen en te enthousiasmeren.
  • Vier workshops over klachten opvatten als het begin van een gesprek. Een zoektocht naar een succesvolle oplossing. Een uitgelezen kans om klanttevredenheid te vergroten.
  • Tot slot: een feestelijke borrel.

Aanmelden en meer informatie via : https://lustrum.kifid.nl/programma

Categorien: Evenementen