Parallelsessie: De kortste weg naar loyaliteit

Nieuws
geplaatst op 20-12-2011  

De middag van het Adfiz Nieuwjaarscongres staat volledig in het teken van concrete kennis- en werksessies die praktische inspiratie bieden om actief in kwaliteit te investeren. Voor meer informatie of aanmeldingen kunt u naar de congressite. De sessie over "De klik. De De kortste weg naar loyaliteit. Klantloyaliteit ontstaat alleen via emotie. Hoe raakt u uw klant in het hart?" wordt gegeven door Joost Riphagen.

PARALLELSESSIE: DE KORTSTE WEG NAAR LOYALITEIT

Spreker: Joost Riphagen

Klanten zijn uw belangrijkste bron van inkomsten. Klanten zijn mensen met wensen en behoeftes. In deze tijd van wet- en regelgeving wordt veel gewerkt vanuit de rationele behoeftes en wensen van klanten. Ook het streven naar efficiëntie zorgt ervoor dat het advies op ratio wordt gegeven. Maar dit is niet alles. De keuze voor u als adviseur maken mensen voor slechts 15% op rationele gronden en voor 85% op emotionele basis. Leer van deze wetenschap. Belangrijke vragen zijn; hoe bent u in staat om die 85% te raken en zo de échte klik met uw klant te krijgen? Hoe zorgt u in deze snelle en digitale tijd voor dé klik met uw klant? Hoe zorgt u dat u vanuit uw klik nog meer loyale klanten krijgt?

Alle parallelsessies zijn vrij toegankelijk. Wilt u zeker zijn van een plaats? Vanaf eind deze week kunt u zich voorinschrijven voor de parallelsessie(s).

Bekijk hier meer informatie over alle parallelsessies.

Categorien: Klantbelang