Koffiebreak ‘Campagne Maandlasten’ aanstaande donderdag

Koffiebreak ‘Campagne Maandlasten’ aanstaande donderdag

Aanstaande donderdag is het alweer de derde donderdag van de maand en dat betekent: Tijd voor de Adfiz Koffiebreak! Deze maand in het teken van de nieuwe campagne Maandlasten die tijdens deze koffiebreak wordt gelanceerd.  

De helft van alle Nederlandse huishoudens is financieel kwetsbaar. Liefst 75.000 huishoudens komen al binnen 3 maanden in betaalproblemen als een inkomen zou wegvallen. Ook neemt de koopkracht van huishoudens dit jaar gemiddeld met 40 euro per maand af, zo blijkt uit de koopkrachtberekening van het Nibud dat vandaag bekend werd gemaakt. Adfiz heeft samen met verzekeraars BNP Paribas Cardif en Scildon de handen ineen geslagen en een toolkit ontwikkeld. Met deze toolkit kun jij laagdrempelig het gesprek met je klant aangaan over het betaalbaar houden van maandlasten bij tegenslag en mogelijke verzekeringsoplossingen. 

Collega Martin Holleman zal deze toolkit presenteren en toelichten. ​Hierbij gaat hij onder andere in op de aantallen financieel kwetsbare consumenten in Nederland, hoe zij vaak onvoldoende verzekerd zijn en hoe je de toolkit kunt inzetten richting zulke klanten. 

Heb je je nog niet aangemeld? Doe dat dan alsnog. Dan kan je donderdag direct aan de slag met de toolkit.

>> Klik hier om aan te melden.