Help mee met onderzoek naar kwaliteit van dienstverlening

Nieuws
geplaatst op 11-7-2017  

Vorig jaar is Adfiz gestart met het programma Kiezen voor Kwaliteit. Graag helpen wij dan ook Pim van der Heide, die voor de afronding van zijn studie Master Business Administration onderzoek doet naar de kwaliteitservaring van klanten over dienstverlening door adviseurs van zakelijke schadeverzekeringen. Pim is – samen met zijn vader Berrie van der Heide – één van de Clarus-onderzoekers en oprichter van www.poliskraker.nl. Help jij hem en onze beroepsgroep mee door de enquête onder de aandacht te brengen van je zakelijke klanten?

Het doel van de enquête – die overigens anoniem is – is inzicht te verschaffen in de aspecten die de klant belangrijk vindt in de dienstverlening van adviseurs. Dit helpt de beroepsgroep om verbeteringen aan te kunnen brengen in de manier waarop zij hun dienstverlening inrichten. Belangrijke inzichten uit het onderzoek zullen we samen met Pim van der Heide met jullie delen.

Wil je het onderzoek doorsturen naar je MKB-relaties? Je kunt daarvoor onderstaand tekstje gebruiken. Het kost je relatie(s) slechts 10 à 15 minuten om de enquête in te vullen.

Uitnodigingstekst

Beste [naam relatie],

Graag nodig ik u uit om deel te nemen aan een onderzoek naar de dienstverlening door adviseurs van zakelijke schadeverzekeringen. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Pim van der Heide, die hiermee zijn studie Master Business Administration aan de Radboud Universiteit in Nijmegen wil afronden.

Het onderzoek wil inzicht geven in welke kwaliteitscriteria voor klanten belangrijk zijn. Deelname aan de online enquête duurt slechts 10 à 15 minuten en kan via deze link: http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6G4XDwQZCReWG21.

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
[ondertekening]

Categorien: Kwaliteit Schade