Expertsessie ICT: Ken je klant!

Evenementen
geplaatst op 14-4-2016  

Het is belangrijker dan ooit dat je de klant kent. Zodat je hem kunt verrassen met dienstverlening die precies bij hem past. Hoe doe je dat? Bijvoorbeeld door gegevens te verzamelen met big data-tools of door gewoon met je klant te praten. Zo kun je profielen samenstellen op basis waarvan je je klant “op maat” kan bedienen. Het zal steeds meer draaien om profiel gestuurde service en klantbenadering. Of het nu een single-, multi- of omnichannelstrategie is. Dat zijn geen doelen maar juist de middelen om je toevoegde waarde als financieel adviseur te laten zien!

Justin Schlee (strategisch directeur bij ANVA) stond ruim tien jaar geleden aan de wieg van Elements, het CRM-pakket dat nu als onderdeel van de geïntegreerde ANVA-software wordt aangeboden. ‘Ik zie uitdagingen in organisatie die alles sinds jaar en dag op dezelfde manier werken, waar regels en wetgeving de leidraad voor beslissingen vormen en waar een verandering al snel een als een barrière wordt gezien.’

Meld je hier aan voor het Particulier Platform op 11 mei >

Categorien: Vereniging Klantbelang