Adfiz Prestatie onderzoek: iedere mening telt

Nieuws
geplaatst op 11-10-2017  

Evenals vorig jaar zal na maanden van doorlopend meten ook eind 2017 weer de balans worden opgemaakt welke aanbieder de beste kwaliteit van dienstverlening biedt. Het Prestatie Onderzoek geeft inzicht in de ervaringen van financieel adviseurs met de dienstverlening van aanbieders, zoals wachttijden, deskundigheid en foutloosheid. Naast premies en voorwaarden een belangrijke overweging bij de keuze van een adviseur. Daarnaast wordt het door aanbieders gebruikt om hun dienstverlening te verbeteren op basis van inzicht in de ervaring met hun dienstverlening. Geef jij regelmatig een beoordeling?

Direct meedoen: https://adfiz.tevreden.nl/adviseurs/

Op basis van dit onderzoek wordt tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst bekend gemaakt welke aanbieders het beste hebben gepresteerd in de volgende categorieën:

  • Bankspaarproducten (particulieren)
  • Lijfrenteproducten (particulieren)
  • Overlijdensrisicoverzekeringen (particulieren)
  • Schadeverzekeringen (particulieren)
  • Schadeverzekeringen (zakelijk)
  • Pensioenproducten (zakelijk)
  • Inkomensverzekeringen/AOV (zakelijk)

Om aanbieders inzicht te geven in de ervaring van adviseurs met hun kwaliteit van dienstverlening is het van belang dat zoveel mogelijk adviseurs het onderzoek invullen. Daarom vragen wij je om je mening te geven via deze link: https://adfiz.tevreden.nl/adviseurs/ (het beoordelen van één of enkele verzekeraars kost je slechts een paar minuten).

 

Tips

  • Zet de link op je bureaublad en beoordeel regelmatig een aanbieder
  • Deel de link met je medewerkers, iedere adviseur kan bijdragen aan beter inzicht
  • Gebruik de inzichten voor je eigen advies. De scores staan ook in de adviessoftware van MoneyView (let op het ledenvoordeel).

 

 

 

Categorien: Relatie aanbieders