Adfiz-lid Zicht wint Beste Service Award 2018

Adfiz-lid Zicht wint Beste Service Award 2018

Zicht adviseurs heeft deze week de Opiness Beste Service Awards van 2018 voor assurantiekantoren gewonnen. Zicht scoorde een 8,5, en versloeg daarmee tevens de winnaars bij de verzekeraars (Ditzo, 8,1) en de banken (KNAB, 8,1). De award is een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klantreviews.

Uit de review analyse van 1.500 klantmeningen blijkt het onderscheidende vermogen van de winnaars zit in: doen wat is beloofd. Snelheid en gemak leveren via digitale middelen. En een vriendelijke en kundige klantenservice die natuurlijk snel te bereiken is. Opvallend is dat in de reviews van de Service Award winnaars steeds minder gesproken wordt over prijs. In 2015 schreef 21% iets over prijs. Dit jaar was dat slechts 6%.

Meer informatie over de Awards en wat klanten belangrijk vinden vind je hier.