Communicatiepakket AOV nazorg

Als professional voer je actief klantbeheer en wil je ook je AOV-klanten regelmatig aan tafel hebben. Omdat het moet, maar vooral ook omdat het elke keer een mooie commerciële kans is. Nodig ze daarom overtuigend uit voor het updategesprek en maximaliseer je efficiency in dit traject.

Het communicatiepakket van Guideology
De overtuigexperts van Guideology hebben dit pakket voor je ontwikkeld volgens wetenschappelijke technieken en inzichten uit de gedragspsychologie. Jouw voordelen:

  • Bewezen succesvolle communicatiematerialen;
  • Besteed zelf geen kostbare adviesuren aan sub-optimale communicatie;
  • Alle sjablonen in Word-format, zo kun je direct aan de slag.

Adfiz-voordeel
Als Adfiz-lid geniet je een mooi voordeel. Je ontvangt dit uitgebreide AOV-pakket voor de prijs van het standaardpakket: slechts 79,50 (99,50). Bekijk het pakket, beslis zelf en gebruik de kortingscode ‘adfizlid’ op de bestelpagina. Je kunt dan direct aan de slag.

Dit pakket richt zich met in totaal 10 sjablonen op de 5 communicatiemomenten:

  1. Richt de aandacht:
    - een artikel voor lokale media of blog;
    - artikelen voor je eigen nieuwsbrief of website.

  2. Nodig overtuigend uit:
    - met de uitnodiging voor een nazorgcontact;
    - met de herinnering.

  3. Verminder no-shows:
    - speciale teksten voor de afspraakbevestiging;
    - een snelle SMS/Whatsapp reminder voor de afspraak.

  4. Meer succes uit het gesprek:
    - waardevolle psychologische tips voor tijdens je adviesgesprek om je klant te overtuigen.

  5. Activeer twijfelaars alsnog:
    - overtuigende slotbrieven voor als je klant niet bereikbaar was of nog geen interesse in het gesprek had. Deze slotbrieven zijn zodanig psychologisch opgesteld dat zij je klant alsnog overtuigen om contact op te nemen.

Met deze bewezen effectieve materialen maximaliseer je je kans op succes bij het contact met jouw klant voor AOV-nazorg.