Wil je als klant de beste dienstverlening, dan moet je ook kijken of een geadviseerde verzekeraar of bank daadwerkelijk levert. Naast prijs en polisvoorwaarden zijn de prestaties van aanbieders van groot belang voor de klant. Deze prestaties zijn niet zomaar te vinden op vergelijkingssites op internet. Onafhankelijk adviseurs hebben deze ervaring wel. Het Adfiz Prestatie Onderzoek, uitgevoerd door GfK, maakt transparant welke aanbieders de kwaliteit leveren die de klant verdient.
De uitkomsten van het Adfiz Prestatieonderzoek worden donderdag 8 januari bekendgemaakt. Per categorie zijn drie verzekeraars genomineerd voor de prijzen. Er zijn twee categorieën waar geen enkele verzekeraar boven de 7 scoorde. In de categorieën Zakelijk Schade en Zakelijk Pensioen zal daarom geen prijs uitgereikt worden.
De nominaties in alfabetische volgorde
Zakelijk schade | Zakelijk inkomen | Zakelijk pensioen |
---|---|---|
Geen nominaties |
De Amersfoortse Klaverblad Movir |
Geen nominiaties |
Particulier schade | Particulier Leven - Lijfrente | Particulier Leven - Banksparen | Particulier Leven - ORV |
---|---|---|---|
Europeesche NH1816 Unigarant |
Conservatrix Legal & General Onderlinge ‘s- Gravenhage |
Aegon Legal & General RegioBank |
Dela Legal & General TAF |