De coronacrisis raakt ook de financiën van veel van je klanten. Het kan verstandig zijn om (groepen) klanten proactief te wijzen op situaties waarin aandacht voor hun verzekeringen of financiën van belang is.

De meest genoemde voorbeelden zijn betalingsproblemen, maar denk ook aan restaurants die maaltijden gaan bezorgen, al dan niet met een privé-auto, leegstand en collectief thuiswerken met ICT-faciliteiten van de onderneming. Hoe verzekeraars hier mee omgaan vind je hier.

Op Finfin van Adfiz staan diverse korte nieuwsberichten die je kunt gebruiken om klanten te informeren, direct, via nieuwsbrieven of via je site en social media. kort nieuwsbericht dat je kunt gebruiken om klanten te informeren.

Klantberichten over corona

We blijven de berichten updaten, bijv over op vakantie gaan, verlies van inkomen, vakantiegeld, besparen, thuiswerken en nog veel meer. Je kunt op ieder moment op de campagne-pagina van Finfin van Adfiz de berichtenbank filteren op het onderwerp coronavirus particulier en zakelijk (en andere onderwerpen). Als je deze campagne-pagina gebruikt wordt bovendien je persoonlijke code gebruikt, zodat bezoeker in jouw Finfin-omgeving komen

 

>> Ga naar de campagne-pagina van Finfin van Adfiz voor corona-gerelateerde nieuwsberichten voor je klanten