We krijgen veel vragen binnen van leden over het coronavirus. Via deze pagina's zullen wij deze vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

Vragen en antwoorden over Adfiz

Hoe is het Adfiz bureau bereikbaar?

Alle Adfiz medewerkers werken vanaf 16 maart vanuit huis en zijn goed telefonisch en per email bereikbaar. De vorig jaar gedane investeringen om onze automatiseringssystemen te updaten, maken het mogelijk om probleemloos op afstand met elkaar in de ‘cloud’ te werken. Voor nu is afgesproken dat deze situatie in ieder geval tot maandag 6 april duurt.
Het 033-nummer van het bureau in Amersfoort is doorgeschakeld, dus gewoon bereikbaar.

Hoe gaat Adfiz om met bijeenkomsten?

Alle door het Adfiz-bureau georganiseerde bijeenkomsten zijn met onmiddellijke ingang opgeschort.
Opgeschorte bijeenkomsten
19 maart - Jong Management
25 maart - Ronde door het Land – Noord
2 april - Particulier Platform

Alle overige bijeenkomsten en vergaderingen, worden ofwel opgeschort of gaan telefonisch door. Betreffende deelnemers worden daarover separaat geïnformeerd. Voor nu is afgesproken dat deze situatie in ieder geval tot 1 juni duurt.

Ook de Week van het Geld waarin Adfiz en leden participeren is opgeschort (meer info)