Iedere adviseur zal het inmiddels wel herkennen; werken op afstand in welke vorm dan ook. Waar face-to face contact met de klant voorheen de norm was, zien we nu steeds vaker gesprekken online plaatsvinden. Een hele omschakeling; want hoe zorg je voor dezelfde kwaliteit in je online gesprekken als in je fysieke gesprekken? En hoe creëer je die vertrouwensband met je klant online?
Samen met Lindenhaeghe organiseren wij een webinar vol praktische tips om je online dienstverlening gemakkelijk te verbeteren. Soft skills coach Astrid Dijk neemt je mee in de beantwoording van o.a. de volgende vragen:
- Hoe kom ik professioneel over in een online gesprek met de klant
- Wat zijn de grootste valkuilen bij virtuele gesprekken?
- Welke soft skills heb ik nodig om een kwalitatief goed virtueel gesprek te voeren?
Log nu in als lid om je aan te melden. Heb je problemen met inloggen? Of ben je een onafhankelijk financieel adviseur, maar (nog) geen lid en heb je interesse om deel te nemen? Stuur dan een e-mail naar info@adfiz.nl.
Locatie Evenement
Online