Op 1 juli treedt de Directe Schadeafhandeling (DSA) voor particulier verzekerde personenauto’s in werking; we informeerden je hier al eerder over. Vanaf dat moment kun je je ook voor klanten die WA verzekerd zijn direct bij de eigen verzekeraar melden voor het afhandelen van de materiële schade die door een ander motorvoertuig is veroorzaakt. Het indienen van een claim wordt naar verwachting op deze manier klantvriendelijker.
Om je bij te praten over de inhoud van DSA en de gevolgen ervan voor je klantbediening, organiseren we op maandag 21 juni samen met het Verbond van Verzekeraars een webinar over deze nieuwe regeling. We lichten toe wat het concept precies inhoudt, wanneer het wel en niet van toepassing is en wat het betekent in de praktijk. Daarnaast wordt ingegaan op enkele veelvoorkomende vragen, zoals wat te doen wanneer de aansprakelijkheid lastig is vast te stellen en hoe DSA zich verhoudt tot verhaalsrechtsbijstand.
Het webinar wordt verzorgd door Martin Holleman (Adviseur Public Affairs en Beleid, Adfiz) en Floske Weehuizen van het Verbond van Verzekeraars.

Je bent niet ingelogd. Ben je Adfiz-lid? Klik dan eerst op ‘inloggen’ (rechts bovenin het hoofdmenu). Als je je dan gaat aanmelden voor een evenement, dan zie je hier je naam staan en kan je die aanvinken en aanmelden. Ben je geen Adfiz-lid? Vul dan de velden hieronder in om je aan te melden. Ervaar je een probleem? Stuur dan een e-mail naar info@adfiz.nl.
Locatie Evenement
Online