Financieel professionals moeten hun klantenkring scherper screenen en dat kan confronterend zijn. Niet alleen vraagt het kennis en expertise, het staat gevoelsmatig ook haaks op de klantvriendelijkheid die je als professional wil nastreven.
Toch is het nodig. Die fijne, trouwe klant kan opeens uit de bocht vliegen.
Uitdagingen
De aangescherpte wet- en regelgeving (denk aan de Wwft en de Sanctiewet) rond financieel-economische criminaliteit stelt de financieel professional voor grote uitdagingen. Wat is de basis van een gezonde bedrijfsvoering bij je klanten en welke signalen kan en mag je niet negeren.
Hoe kun jij als financieel professional hier in de praktijk mee omgaan? Welke signalen kan en mag je niet negeren? En nu je door corona je klanten waarschijnlijk vooral online spreekt en ziet, is dit nog eens extra lastig.
Live webinar De kunst van het witwassen
Deze vragen en meer, behandelen we tijdens dit webinar dat wij in samenwerking met Lindenhaeghe en International Compliance Partners organiseren.
Het webinar is live en richt zich specifiek op de financiële branche. Naast vragen (gesteld door Ewald Bary namens Lindenhaeghe) komen ook een aantal cases aan bod.
Meer over dit onderwerp?
Bekijk ons kennisdossier Sanctiewet en Witwassen
Bekijk deze pagina en download de gratis e-paper Customer Due Diligence | CDD van Lindenhaeghe

Log nu in als lid om je aan te melden. Heb je problemen met inloggen of ben je geen lid? Stuur dan een e-mail naar info@adfiz.nl.
Locatie Evenement
Computer